• د. مه 20th, 2024

راهنمای خرید ملک در ترکیه با قوانین 2023 در املاک و مستغلات

گزینه‌های تامین مالی و وام مناسب

من همچنین طرفدار زیادی از آب و هوا نیستم  منطقه هر زمستان تقریباً می‌بارد  و مالیات بالای دارایی نیز چندان سرگرم کننده نیست. با این حال، اگر شروع به چرخش کند، خرید در اینجا می تواند در درازمدت انتخاب فوق العاده ای باشد.یک نیروگاه صنعتی سابق، رشد و تولید سریع بیرمنگام در اوایل قرن بیستم، نام مستعار شهر جادویی را برای آن به ارمغان آورد. بعدها، به عنوان زمینه ای برای برخی از مهم ترین رویدادها در جنبش حقوق مدنی، از جمله دستگیری در سال  که الهام بخش نامه معروف بود.

گزینه‌های تامین مالی و وام مناسب

رویدادهایی که در نهایت به تصویب قانون حقوق مدنی در سال کمک کردند.خرید خانه در ترکیه مانند سایر شهرهایی که بر پایه صنعت ساخته شده اند، بیرمنگام در برای حفظ مشاغل و ساکنان تلاش کرده است  جمعیت به اوج خود رسید و اکنون به نفر کاهش یافته است. با این حال، اخیراً، با تنوع اقتصادی به رهبری بانکداری، مراقبت های بهداشتی، و حومه شهر در حال رشد هستند. هزینه پایین زندگی این منطقه آن را هم برای ساکنان و هم برای سرمایه گذاران املاک اجاره ای جذاب می کند.

قیمت پایین خانه

اوقات فراغت و مهمان نوازی، جمعیت شهر تثبیت شده و بسیاری پیش بینی می کنند که این شهر در مراحل اولیه احیاء است. پس جای تعجب نیست که بیرمنگام به یکی از محبوب ترین بازارها برای سرمایه گذاران اجاره تبدیل شده است. در ویکی پدیا بیشتر بخوانید .چه چیزی را دوست داشته باشیم در میان بهترین نسبت قیمت به اجاره در من یکی از طرفداران پر و پا قرص بیرمنگام هستم و در حال حاضر با چندین مشتری مربی خود برای خرید ملک در آنجا کار می کنم . اعداد بسیار خوب کار می کنند.

قیمت پایین خانه

اگرچه بازار کوچکتری است، معاملات زیادی وجود دارد، تقاضای اجاره بسیار قوی است، و تعدادی از مدیران املاک بالغ وجود دارند. آب و هوا معتدل و مساعد است. اگر به دنبال به حداکثر رساندن جریان نقدی هستید، یک انتخاب عالی است. بین شهرهای بسیار بزرگتر ، شهر قرار دارد. شاید بیشتر شهرت این شهر به دلیل است در آنجا متولد شد و او و بسیاری از پروازهای آزمایشی و تظاهرات خود را در یک در از شهر انجام دادند البته نه اولین پرواز، که معروف در این شهر هنوز به شدت در درگیر است.

بررسی اجمالی

رشد قوی در اواسط قرن، برج عرفان چیتگر به دنبال دهه‌ها کاهش اقتصادی و جمعیت که اخیراً با افزایش سرمایه ‌گذاری در پروژه‌های شهری مقابله شده است. گسترش پارک‌ها، امکانات هنری و سرگرمی و زیرساخت‌ها در منطقه مرکز شهر از به کمک کرده است، اما با این وجود، جمعیت شهر به کاهش خود ادامه داده است و اکنون تنها به نفر رسیده است، تقریباً نصف جمعیتی که در سال  در اوج خود بود. مراقبت های بهداشتی و آموزش دو صنعت با سریع ترین رشد و بزرگترین کارفرمایان در شهر هستند. در بیشتر بخوانید .

بررسی اجمالی

دارای شرایط مالی عالی و فرصت های زیادی برای جریان نقدینگی قوی است. همچنین مانند ، برای حفظ و رشد جمعیت و اقتصاد خود با چالش هایی مواجه است. آب و هوا بهتر است، اما بازار کوچک ‌تر است، که می‌تواند چالش‌های خاصی را با املاک اجاره‌ای از راه دور مانند گردش‌های کندتر و مدیران ملکی بالغ کمتر ایجاد کند. دیتون انتخاب خوبی برای سرمایه گذارانی است که به طور انحصاری نگران جریان نقدی هستند و به بازار کوچکتر اهمیتی نمی دهند.

خط آخر

بزرگترین شهر در کنار رودخانه است. دسترسی آن به رودخانه در توسعه اقتصادی اولیه آن نقش داشت، زمانی که به بازار پیشرو برای صادرات تبدیل شد. مانند بیرمنگام، در جنبش راست مدنی نیز نقش برجسته ای داشت و بود. در امروزه جاذبه های محبوبی باقی مانده است و به شهرت جهانی دارد.این اولین شهر در لیست ما است که جمعیت خود را از دست نداده است.نفر افزایش یافت و از آن زمان تاکنون کاملاً ثابت مانده است. اقتصاد کنونی متنوع است، اما توسط حمل و نقل و هدایت می شود  هنوز یک بندر داخلی شلوغ در رودخانه وجود دارد.

اما همچنین دارای موقعیت ایده آلی با اتصالات راه آهن، جاده ای و هوایی است که آن را به یک هدف مناسب برای هر شرکتی تبدیل می کند که به دنبال آن است. برای تحویل کالا به نیمه به همین دلیل است که بزرگترین کارفرمای شهر،مقر جهانی خود را در دارد و بزرگترین هاب هوایی خود را در فرودگاه بین المللی ، که در جهان است، نگهداری می کند. بسیاری از شرکت های دیگر، از جمله ، سرمایه گذاری های قابل توجهی در انبارداری و تدارکات انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *